نتایج جستجو برای عبارت :

حضور غیاب آوردن بجه ها به حیاط – حضور غیاب دانش آموزان – کنترل پوشش ورزشی دانش آموزان 10دقیقه دویدن نرمش 1. دویدن های آرام همراه با استراحت های فعال\-دو دور زمین می دوند یک دور راه می روند تکرار شود

دستگاه حضور و غياب بایوتایم با بهره گیری از مدرن ترین تکنولوژی های شناسایی بایومتريک همچون اثرانگشت، چهره و کف دست، ابزاری کارآمد و قابل اطمينان در راستای کنترل ورود و خروج، مدیریت زمان و مدیریت نظم پرسنل مي باشد. در سیستم تشخیص چهره به چه نکاتی باید توجه داشت ؟ پایگاه داده: بدون يک پایگاه دادهی مناسب تشخیص چهره نميتواند به خوبی انجام شود. يکی دیگر از برنامه های تشخیص چهره کوچک است که دارای چند ویژگی است. نرم افزار های حضور و غياب نیز دارای
نرم افزار حضور و غياب مدارس يک سیستم جدید و پیشرفته است که بر اساس دانش برنامه نویسی برای پشتیبانی از يکی از مهم ترین قسمت های مدیریت مدرسه طراحی شده است. این برنامه نرم افزاری، جنبه های مختلف را تحت پوشش قرار مي دهد. يکی از مهمترین قسمت های تحت پوشش نرم افزار حضور و غياب مدارس ، ارتقای سطح زیرساخت‌های ارتباطی برای والدین و اولیای مدرسه است. همانطور که از نام این برنامه نرم افزاری بر مي آید، هر آنچه به مبحث حضور و غياب دانش آموزان در مدرسه م
معلم آهنگ و فضا و جو کلاس درس را تنظیم و برقرار مي‌كند. چنانچه قرار باشد که روح دانش‌آموز پرورش و رشد یابد، باید این روند از روح معلم آغاز شود. حال چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد، شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانشآموزان وجود خواهد داشت. معلمانی که حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمي‌توانند ارائه كنند، آنان از لحاظ انتقال فکر با دانشآموزان هماهنگ نیستند و برای پاسخ‌گویی به نیازهای دانشآموزان آمادگی ندارند.
تشویق و تقدیر از فعالیت های کوچک و کم ارزش از نظر دیگرانزیبا و جذاب کردن محیط مدرسه و استفاده از رنگ های شادی آور در کلاس ها- سالن ها- دیوارهای حياطتوجه به رعایت بهداشت فردی دانش آموزانمشارکت مؤثر اولیای دانش آموزان در انجام امور مدرسهپرهیز از ایجاد تنش در مدرسهپرهیز از تنبیه- توهین، سرزنش، تحقیر در مدرسهاجرای روش های تدریس فعال با محوریت کلاسی بانشاطنصب عکس دانش آموزان ممتاز در تابلوی اعلاناتتوجه خاص به زنگ تفریحنمایش فیلم و اسلاید در مد
تشویق و تقدیر از فعالیت های کوچک و کم ارزش از نظر دیگرانزیبا و جذاب کردن محیط مدرسه و استفاده از رنگ های شادی آور در کلاس ها- سالن ها- دیوارهای حياطتوجه به رعایت بهداشت فردی دانش آموزانمشارکت مؤثر اولیای دانش آموزان در انجام امور مدرسهپرهیز از ایجاد تنش در مدرسهپرهیز از تنبیه- توهین، سرزنش، تحقیر در مدرسهاجرای روش های تدریس فعال با محوریت کلاسی بانشاطنصب عکس دانش آموزان ممتاز در تابلوی اعلاناتتوجه خاص به زنگ تفریحنمایش فیلم و اسلاید در مد
تشویق و تقدیر از فعالیت های کوچک و کم ارزش از نظر دیگرانزیبا و جذاب کردن محیط مدرسه و استفاده از رنگ های شادی آور در کلاس ها- سالن ها- دیوارهای حياطتوجه به رعایت بهداشت فردی دانش آموزانمشارکت مؤثر اولیای دانش آموزان در انجام امور مدرسهپرهیز از ایجاد تنش در مدرسهپرهیز از تنبیه- توهین، سرزنش، تحقیر در مدرسهاجرای روش های تدریس فعال با محوریت کلاسی بانشاطنصب عکس دانش آموزان ممتاز در تابلوی اعلاناتتوجه خاص به زنگ تفریحنمایش فیلم و اسلاید در مد
تشویق و تقدیر از فعالیت های کوچک و کم ارزش از نظر دیگرانزیبا و جذاب کردن محیط مدرسه و استفاده از رنگ های شادی آور در کلاس ها- سالن ها- دیوارهای حياطتوجه به رعایت بهداشت فردی دانش آموزانمشارکت مؤثر اولیای دانش آموزان در انجام امور مدرسهپرهیز از ایجاد تنش در مدرسهپرهیز از تنبیه- توهین، سرزنش، تحقیر در مدرسهاجرای روش های تدریس فعال با محوریت کلاسی بانشاطنصب عکس دانش آموزان ممتاز در تابلوی اعلاناتتوجه خاص به زنگ تفریحنمایش فیلم و اسلاید در مد
معلم آهنگ و فضا و جو کلاس درس را تنظیم و برقرار مي کند.چنانچه قرار باشد روح دانش آموز پرورش و رشد یابد،باید این روند از روح معلم آغاز شود. حال چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد،شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش آموزان وجود خواهد داشت.معلمانی که حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمي توانند ارائه کنند، آنان از لحاظ انتقال فکر با دانش آموزان هماهنگ نیستند و برای پاسخگویی به نیاز دانش آموزان آمادگی ندارند.هر معلم باید با توجه ب
اگر در تمام مدت کلاس فقط شما صحبت کنید، کلاس برای دانشآموزان کسل کننده ميشود و باید انتظار چرت زدن دانشآموزان را هم داشته باشید. دنبال راهی باشید که دانشآموزان در تمام مدت حضور در کلاس، با اشتیاق به درس گوش کنند. از دانشآموزان هم بخواهید در کلاس مشارکت داشته باشند. سؤال بپرسید ولی همه‌ی دانشآموزان را مخاطب سؤال خود قرار ندهید، بهتر است يکی از دانشآموزان را صدا بزنید و سؤال خود را مستقیم از او بپرسید، وقتی سؤال از کل کلاس پرسیده
نقش معلم در اشتیاق دانش آموزا ن برای حضور در کلاس درس معلم آهنگ و فضا و جو کلاس درس را تنظیم و برقرار مي‌كند. چنانچه قرار باشد که روح دانش‌آموز پرورش و رشد یابد، باید این روند از روح معلم آغاز شود. حال چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد، شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانشآموزان وجود خواهد داشت. معلمانی که حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمي‌توانند ارائه كنند، آنان از لحاظ انتقال فکر با دانشآموزان هماهنگ نیستند و برای پا
امروز 31 نفر از دانش آموزان پایه اول از مدرسه انصار1 به کتابخانه مجتمع فرهنگی کانون آمدند و از فعالیتهای فرهنگی این مجموعه استفاده کردند.با هماهنگی انجام شده با مدیر فعال مدرسه انصار 1 دانش آموزان به مجتمع آمدند و توانستند با بیش از دوساعت حضور نهایت استفاده را از فعالیتها ببرند.روخوانی از کتاب گودال آب ،بازی،آموزش کاردستی ماهی، و نمایش فیلم باران شادی از مهمترین برنامه های اجرا شده در این روز بود.
بچه های امروزه خیلی به گوشی تلفن وابسته شده اند(مخصوصا فضای مجازی )باید شرایطی فراهم بشود که دانش آموزان با خود گوشی بیاورند اما محدود ؛ باید در مدارس اینترنت هایی به کار برود که از طریق ان دانش آموزان را کنترل کرد .یعنی به طور دقیق با این کار هم بچه ها به اینترنت پر سرعت استفاده مي کنند هم با طراحی يک نرم افزار (زمانی که دانش آموز به وای فای وصل شود به طور خودکار نصب و بچه ها را در زمان استفاده از اینترنت مدیریت وزمان کلاس اینترنت مختل شود و زم
مدیر این مدرسه که فرهنگی با تجربه‌ای است، مي‌گوید: دانش آموز هفت ساعت را در مدرسه سپری مي‌کند و دوست دارد در این زمان در کنار آموزش به شادی و نیازهای درونی خود نیز بپردازد. او معتقد است که محیط مدارس را باید طوری طراحی کرد که بشود انواع بازی‌ها و سرگرميها را در آن برای دانش آموزان اجرا کرد. وی توضیح داد که دانش آموزان هنگام حضور در کلاس برای زنگ تفریح لحظه شماری مي‌کنند اما وقتی به حياط مدرسه مي آیند بدون برنامه هستند و غیر از دويدنهای ب
معلم شاد و با روحیه معلم آهنگ و فضا و جو کلاس درس را تنظیم و برقرار مي سازد . چنانچه قرار باشد که روح دانش آموزپرورش و رشد یابد باید این روند از روح معلم آغاز گردد. حال چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد ،شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش آموزان وجود خواهد داشت .معلمانی که حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمي توانند ارائه نمایند ،آنان از لحاظ انتقال فکر با دانش آموزان هماهنگ نیستند و جهت پا سخگویی به نیازهای دانش آموزان آمادگ
     ایجاد نشاط برای دانش آموزان:    1- برپایی جشن های شادی و مسابقات مختلف    2- تقویت و توسعه بازدیدهای علمي و تفریحی    3- تشکیل نمایشگاه های متعدد با مشارکت دانش آموزان از دست سازهای کارهای تحقیقی امور آموزشی و پرورشی    4- ورزش صبحگاهی به صورت دسته جمعی قبل از شروع کلاس    5- دعوت از دانش آموزان موفق مدرسه جهت صحبت سرصف    6- زیبا و جذاب کردن محیط مدرسه و استفاده از رنگ های شادی آور در کلاس ها- سالن ها- دیوارهای حياط    7- توجه به رعایت بهد
تشویق و تقدیر از فعالیت های کوچک و کم ارزش از نظر دیگرانزیبا و جذاب کردن محیط مدرسه و استفاده از رنگ های شادی آور در کلاس ها- سالن ها- دیوارهای حياطتوجه به رعایت بهداشت فردی دانش آموزانمشارکت مؤثر اولیای دانش آموزان در انجام امور مدرسهپرهیز از ایجاد تنش در مدرسهپرهیز از تنبیه- توهین، سرزنش، تحقیر در مدرسهاجرای روش های تدریس فعال با محوریت کلاسی بانشاطنصب عکس دانش آموزان ممتاز در تابلوی اعلاناتتوجه خاص به زنگ تفریحنمایش فیلم و اسلاید در مد
    1- تأسیس بانک جایزه و تشویق دانش آموزان با ارائه کارت امتیاز    2- برپایی جشن های شادی و مسابقات مختلف    3- تقویت و توسعه بازدیدهای علمي و تفریحی    4- تشکیل نمایشگاه های متعدد با مشارکت دانش آموزان از دست سازهای کارهای تحقیقی امور آموزشی و پرورشی    5- ورزش صبحگاهی به صورت دسته جمعی قبل از شروع کلاس    6- دعوت از دانش آموزان موفق مدرسه جهت صحبت سرصف    7- تشویق و تقدیر از فعالیتهای کوچک و کم ارزش از نظر دیگران    8- زیبا و جذاب کردن محیط مدر
۱- تأسیس بانک جایزه و تشویق دانش آموزان با ارائه کارت امتیاز۲- برپایی جشن های شادی و مسابقات مختلف۳- تقویت و توسعه بازدیدهای علمي و تفریحی۴- تشکیل نمایشگاه های متعدد با مشارکت دانش آموزان از دست سازهای کارهای تحقیقی امور آموزشی و پرورشی۵- ورزش صبحگاهی به صورت دسته جمعی قبل از شروع کلاس۶- دعوت از دانش آموزان موفق مدرسه جهت صحبت سرصف۷- تشویق و تقدیر از فعالیتهای کوچک و کم ارزش از نظر دیگران۸- زیبا و جذاب کردن محیط مدرسه و استفاده از رنگ های شاد
  1- تأسیس بانک جایزه و تشویق دانش آموزان با ارائه کارت امتیاز    2- برپایی جشن های شادی و مسابقات مختلف    3- تقویت و توسعه بازدیدهای علمي و تفریحی    4- تشکیل نمایشگاه های متعدد با مشارکت دانش آموزان از دست سازهای کارهای تحقیقی امور آموزشی و پرورشی    5- ورزش صبحگاهی به صورت دسته جمعی قبل از شروع کلاس    6- دعوت از دانش آموزان موفق مدرسه جهت صحبت سرصف    7- تشویق و تقدیر از فعالیتهای کوچک و کم ارزش از نظر دیگران    8- زیبا و جذاب کردن محیط م
۱- تأسیس بانک جایزه و تشویق دانش آموزان با ارائه کارت امتیاز۲- برپایی جشن های شادی و مسابقات مختلف۳- تقویت و توسعه بازدیدهای علمي و تفریحی۴- تشکیل نمایشگاه های متعدد با مشارکت دانش آموزان از دست سازهای کارهای تحقیقی امور آموزشی و پرورشی۵- ورزش صبحگاهی به صورت دسته جمعی قبل از شروع کلاس۶- دعوت از دانش آموزان موفق مدرسه جهت صحبت سرصف۷- تشویق و تقدیر از فعالیتهای کوچک و کم ارزش از نظر دیگران۸- زیبا و جذاب کردن محیط مدرسه و استفاده از رنگ های شاد
    1- تأسیس بانک جایزه و تشویق دانش آموزان با ارائه کارت امتیاز    2- برپایی جشن های شادی و مسابقات مختلف    3- تقویت و توسعه بازدیدهای علمي و تفریحی    4- تشکیل نمایشگاه های متعدد با مشارکت دانش آموزان از دست سازهای کارهای تحقیقی امور آموزشی و پرورشی    5- ورزش صبحگاهی به صورت دسته جمعی قبل از شروع کلاس    6- دعوت از دانش آموزان موفق مدرسه جهت صحبت سرصف    7- تشویق و تقدیر از فعالیتهای کوچک و کم ارزش از نظر دیگران    8- زیبا و جذاب کردن محیط
    1- تأسیس بانک جایزه و تشویق دانش آموزان با ارائه کارت امتیاز    2- برپایی جشن های شادی و مسابقات مختلف    3- تقویت و توسعه بازدیدهای علمي و تفریحی    4- تشکیل نمایشگاه های متعدد با مشارکت دانش آموزان از دست سازهای کارهای تحقیقی امور آموزشی و پرورشی    5- ورزش صبحگاهی به صورت دسته جمعی قبل از شروع کلاس    6- دعوت از دانش آموزان موفق مدرسه جهت صحبت سرصف    7- تشویق و تقدیر از فعالیتهای کوچک و کم ارزش از نظر دیگران    8- زیبا و جذاب کردن محیط
- تأسیس بانک جایزه و تشویق دانش آموزان با ارائه کارت امتیاز    2- برپایی جشن های شادی و مسابقات مختلف    3- تقویت و توسعه بازدیدهای علمي و تفریحی    4- تشکیل نمایشگاه های متعدد با مشارکت دانش آموزان از دست سازهای کارهای تحقیقی امور آموزشی و پرورشی    5- ورزش صبحگاهی به صورت دسته جمعی قبل از شروع کلاس    6- دعوت از دانش آموزان موفق مدرسه جهت صحبت سرصف    7- تشویق و تقدیر از فعالیتهای کوچک و کم ارزش از نظر دیگران    8- زیبا و جذاب کردن محیط مدرسه و استف
1) تاسیس بانک جایزه وتشویق دانش آموزان با ارئه کارت امتیاز 2) برپایی جشن های شادی ومسابقات مختلف 3) تقویت وتوسعه بازدید های علمي وتفریحی 4) تشکیل نمایشگاه های متعدد با مشارکت دانش آوزان از دست سازه های کار های تحقیقی امور آموزش وپرورش 5) ورزش صبحگاهی به صورت دسته جمعی قبل از شروع کلاس 6) دعوت از دانش آموزان موفق مدرسه جهت صحبت سر صف 7) توجه خاص به زنگ تفریح 8) نمایش فیلم واسلاید در مدرسه 9) حضور فعال دبیران  با نشاط همراه با ظاهری مناسب وآراسته
۱) تأسیس بانک جایزه و تشویق دانش آموزان با ارائه کارت امتیاز۲) برپایی جشن های شادی و مسابقات مختلف۳) تقویت و توسعه بازدیدهای علمي و تفریحی۴) تشکیل نمایشگاه های متعدد با مشارکت دانش آموزان از دست سازهای کارهای تحقیقی امور آموزشی و پرورشی۵) ورزش صبحگاهی به صورت دسته جمعی قبل از شروع کلاس۶) دعوت از دانش آموزان موفق مدرسه جهت صحبت سرصف۷) تشویق و تقدیر از فعالیت های کوچک و کم ارزش از نظر دیگران۸) زیبا و جذاب کردن محیط مدرسه و استفاده از رنگ های شاد
۱) تأسیس بانک جایزه و تشویق دانش آموزان با ارائه کارت امتیاز۲) برپایی جشن های شادی و مسابقات مختلف۳) تقویت و توسعه بازدیدهای علمي و تفریحی۴) تشکیل نمایشگاه های متعدد با مشارکت دانش آموزان از دست سازهای کارهای تحقیقی امور آموزشی و پرورشی۵) ورزش صبحگاهی به صورت دسته جمعی قبل از شروع کلاس۶) دعوت از دانش آموزان موفق مدرسه جهت صحبت سرصف۷) تشویق و تقدیر از فعالیت های کوچک و کم ارزش از نظر دیگران۸) زیبا و جذاب کردن محیط مدرسه و استفاده از رنگ های شاد
اگر قرار باشد روح دانش آموز پرورش و رشد یابد، باید این روند از روح معلم آغاز شود. چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد، شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش آموزان وجود خواهد داشت. معلمانی که نمي توانند حضور توانمند خود را هر روز در کلاس درس نمایش دهند از لحاظ انتقال فکر با دانش آموزان هماهنگ نیستند و برای پاسخگویی به نیازهایی دانش آموزان آمادگی ندارند.معلم با توجه به هر گونه نقص در درک و دریافت دانش آموز، تلاش کند تا توانایی روش های ج
جشن فارغ دانش آموزان دوازدهم روز سه شنبه تیر ساعت 9/30 صبح برگزار مي شوددانش آموزان با فرم مدرسه در مدرسه حضور پیدا کنند و بعد از مراسم در مدرسه ، به پارک بانوان نرگس خواهیم رفتدانش آموزان لباس برای پارک و ناهار بیاورندرضایت نامه دست نویس از والدین حتما همراه داشته باشند
 استفاده از روش های به روز مانند استفاده از تصاویر و فیلم های آموزشی ، یاد دادن دروس به دانش آموزان به صورت بازی و سرگرمي ميتوان به دانش آموزان دروس را راحت تر یاد داد. دانش آموزان در کلاس درس به استراحت نیاز دارند. معلمان ميتوانند با گفتن خاطره هایی از گذشته یا خاطره هایی مربوط به درس به دانش آموزان امکان استراحت کردن را بدهند.
امروزه دانش آموزان علاقه زیادی به حضور در مدرسه ندارند . اما اگر بتوانیم محیط مدرسه را به محیطی شاد تبدیل کنیم , قطعا دانش آموزان علاقه بیشتری به حضور در مدرسه دارند . روش های زیادی برای داشتن يک مدرسه شاد وجود دارد که قطعا با انجام این راه کار ها نام مدرسه در ذهن دانش آموزان تغییر خواهد کرد . 

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها

روزمرگی های یه انسان کاملا معمولی افق *میگذرد*